تعمیر پمپ پنوماتیک هسکل

در صنعت پالایشگاه ها و پتروشیمی ها، استفاده از تجهیزاتی مانند پمپ های پنوماتیک امری حیاتی است. پمپ های پنوماتیک Haskel، وارداتی ایران از آمریکا توسط شرکت تامین و تجهیز ابزار دقیق آرمه، به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای صنعتی شناخته می‌شوند.

این پمپ ها با داشتن ویژگی‌هایی چون قابلیت دستیابی به فشارهای بالا تا 100,000 psi (7000 بار)، ساختار قوی و کوچک، و عدم وجود خطر حرارت، شعله، یا جرقه در حین عملکرد پنوماتیک، به عنوان گزینه‌ای بسیار قابل اعتماد و کارآمد شناخته می‌شوند. اما، مانند هر تجهیزات صنعتی دیگر، پمپ های پنوماتیک نیازمند نگهداری و تعمیرات دوره‌ای هستند تا عملکرد بهینه و عمر مفید آنها حفظ شود. شرکت آرمه با ارائه خدمات تعمیراتی برای این پمپ ها، نقش اساسی در ادامه کارایی و عمر مفید این تجهیزات دارد.

نکات نگهداری پمپ هسکل

مراقبت و تعمیرات منظم

تعمیرات دوره‌ای و مراقبت منظم از پمپ های پنوماتیک Haskel، کلیدی برای حفظ عملکرد بهینه آنهاست. این شامل بررسی دقیق قطعات، تعویض قطعات فرسوده یا آسیب‌دیده، تنظیمات دقیق و آزمایش‌های عملکردی می‌شود.

تعمیرات در صورت نیاز

در صورت بروز هر گونه نقص یا مشکل در پمپ های پنوماتیک، تعمیرات فوری و دقیق از اهمیت بسیاری برخوردارند. تخصص و آشنایی کارشناسان تعمیراتی شرکت آرمه، امکان اصلاحات دقیق و به موقع را برای این تجهیزات فراهم می‌کند.

در شبکه های اجتماعی شرکت آرمه را دنبال کنید

استفاده از قطعات اصلی

تعمیرات از طریق استفاده از قطعات اصلی و مطابق با استانداردهای تولید، اطمینان از کیفیت و کارایی بالای تعمیرات را فراهم می‌کند.

هزینه تعمیر پمپ هسکل

شرکت آرمه دارای نمایندگی هسکل می باشد و  علاوه بر ارائه خدمات تعمیراتی، به مشتریان خود آموزش‌های لازم جهت نگهداری و استفاده بهینه از این پمپ ها را نیز ارائه می‌دهد. همچنین، مشاوره‌های لازم برای استفاده صحیح این تجهیزات ارائه می‌شود.

استفاده از پمپ های پنوماتیک Haskel به همراه خدمات تعمیراتی توسط شرکت آرمه، مانعی برای از دست رفتن عملکرد بهینه این تجهیزات نخواهد بود. این تعمیرات، عمر مفید پمپ ها را افزایش می‌دهند و امکان ادامه فعالیت بدون نیاز به جایگزینی زودرس را فراهم می‌کنند.

 

| در صورت نداشتن زمان کافی برای مطالعه می توانید PDF مطلب فوق را دانلود کنید |

PDF تعمیر پمپ پنوماتیک هسکل